lauantai 8. lokakuuta 2011

Salailusta

Se on rankemaa, kun luulis. Jos joku on joskus elämässään joutunut salata jotain isoa asiaa kaikilta läheisiltään, saattaa ehkä tietää miltä se tuntuu.

Juuri sen takia tää blogi helpottaa. Sekä "kanssasisarien" kaa juttelu netissä, luulen et f-to-f tapaaminen helpottais vielä enemmän.

Tiesin alottaessani, että tulee maksaa kova hinta. Ja sailailu ei tule olemaan helppoa. Mutta ei sitä voi kuvitella, ennenkun sen kokee. Niin monesti olen melkein "tunnustanut" jollekkin läheiselle. Niin kovasti haluaisi kertoa, muttei uskalla. Pelkään, että mun läheiset ei ymmärtäis ja hylkäis mut.

Jotenkin ymmärrän kyllä hyvin sitä, että jotkut kollegat on päättänyt kertoa avoimesti kaikille, myös vanhemmilleen. Mä en siihen ikinä pystyis, mut joillekkin läheisille ystäville haluaisin kertoa. En vaan osaa luottaa.

Ja mun elämässä on myös Rakkaus. Me ei seurustella, joten en koe tekeväni mitään värää, mutta tiedän että satuttaisin Häntä jos hän tietäisi. Silti niin monesti olen halunnut kertoa, ja melkein olen kertonutkin. Muutaman kerran olen heittänyt jotain juttua ns. vihjeeksi, mutta ei sitä vihjettä voisi arvata, jossei tietäisi.

Kun alotin nää hommat, olin ladannu joltain sivustolta "Seksityöntekijän opas" -nimisen tiedoston. Se oli jäänyt latauksiin, ilman et olin poistanut sitä. R oli ollut täällä yötä, ja kun tulin kotiin, huomasin että lataukset- ikkuna oli auki, kun hän oli itse ladannut jotain ollessaan koneellani, kun olin poissa. Omaa huolimattomuutta, mutta pelästyin kovasti. Luulen kuitenkin, ettei hän sitä joko huomannut, tai ei ainakaan uskonut, että oikeesti tekisin näitä hommia. Luulen et olisin huomannut sen, jos hän tietäisi.

Kamala tarve avautua, kertoa. Vituttaa kun ihmisiltä tulee ihan luonnollisia kysmyksiä, johon ei ole vastauksia. Vastaukset on joko valheita...
Tai sitä, että paljastaa, että on huora...
Tai sitä ettei vastaa ollenkaan.

Näillä mietteillä tänään, varmasti vielä avaudun aiheesta uudestaan. Nyt lähden ja annan kavereiden ihmetellä, miten mulla on varaa tulla taksilla ja vastaan tai en vastaa kysymyksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti