perjantai 21. lokakuuta 2011

"Miten noin nätillä tytöllä voi olla noin syntiset kädet?"

Tällä viikolla on riittänyt kiireitä ja oon ehtinyt ottaa vaan 2 asiakasta, vaik olis pitäny duunailla enemmänki. Toivottavasti tänää tulis enemmän kun vaan yks eilen sovittu. En oo siitä erityisen innoissani, oon tavannu sen kerran aiemmin. Se on jollain tapaa tosi ärsyttävä, ja samalla jotenki tosi raukka, lähinnä säälistä ja rahan puutteesta päätin eilen ottaa sen tänään uudestaan vastaan. Se kävi varmaan melkein kuukaus sitten, ja on soitellu mulle säännöllisesti siitä lähtien ja raastanut mun hermoja, kun on soitellu jatkuvalla syötöllä vaikka oon painanu punasta luuria. Sen kanssa ei vaan jaksais jutella, se on jotenki niin rasittavaa.. Noh, se on kuitenki tänään tulossa.

Aamusta kävi tän viikon toka asiakas, joka heitti mulle ton otsikossa olevan one linerin; "Miten noin nätillä tytöllä voi olla noin syntiset kädet?". Musta se oli tavallaan tosi kivasti sanottu, ja jäi mieleen. :D Auts, nyt mua jäi kuumottaa, kun se sano lukeneensa "alan ammattilaisten" blogeja, mut tuskin se tätä on lukenut, eihän? Kyllähän näitä blogeja riittää, itekin tykkään lukea ja kokoajan törmää uusiin. :)

Musta oli ihan hassua et se alko puhuu blogeista, ja hetken kuumottelin et kysyykö se kirjottelenko mitään, mut se aihe lipui nopeasti ohi. :) Tykkään kirjottaa tätä nimenomaan siks et ihmiset ei (toivottavasti) osaa yhdistää mua tähän, ei ammattilaisena eikä minuna itsenäni. Tosin kännissä menin yhdelle ystävälle avautumaan et kirjotan salaista blogia, josta kukaan ei tiedä, mutta tuskin hän tänne päätyy...

Tuli aiheesta mieleen inhottavat kysymykset, joita tulee esim. siitä et "miten sulla on tohon varaa?" tai et "miks maksat aina käteisellä?". Tänään kaveri kysy et teenkö jotain pimeitä töitä, ku pyysin maksaa yhteisen nettitilauksen sille käteisellä... Onneks mul löyty siihenki hyvä selitys?! :D

Vieläkin kyllä vähän häiritsee viime viikonlopun kännisekoilut, en mitään olennaista kellekkään paljastanut, mutta yhden tyypin kaa tuli puhuttua niin avoimesti fetisseistä, et se totes "puhut melkein kun ammattilainen". :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti