lauantai 1. lokakuuta 2011

Asiakas avautumisia

Aiemmin mainitsemani tyyppi, joka oli mun ihastunut on onneksi kadonnut maisemista. Ainakaan pariin viikkoon en muista kuulleeni siitä mitään.

Yks uus jännä tyyppi kyl on. Tää kundi on mua vuoden nuorempi ja rahoissaan (toki miehet aina varallisuuttaan liiottelee, mutta maksu hoitu hyvin kuitenki). Se oli jo joskus aikoja sit soitellu ja kyselly juttuja, viime viikonloppuna sit vihdoin tapaaminen natsas. Se tuli taksilla oikeesti pitkän matkan tänne, ja oli sen verta myöhäs et makso mulle melkein tuplasti. Ei jääny paljon valittamisen varaa. Etenki ku tultiin hyvin juttuun ja juteltiin melkein se koko tunti, pikaset siihen loppuun ja tunti vähän veny, muttei pahasti. Hän ois halunnu ostaa mut pidemmäks aikaa, kokonaiseks viikonlopuks.

Välihuomiona mainittakoon etten oo tehnyt kokoyön keikkoja, pisin on varmaan ollut 5h johon on sisältynyt illallinen. Ensitapaamisella en miellellään tuntia pidempää sovi, poikkeuksia voin tehdä tohon 5 tuntiin asti, jos kyseessä on joku joka on täällä vaan käymässä hotellissa, ja tapaamiseen sisältyy selkeästi muutakin kuin seksiä. Ja sittenkin tykkään rupatella eka pidempään puhelimessa, et sais jonkun näkösen käsityksen siitä, et mimmonen tyyppi on kyseessä.

Puhuttiin tästä viikonlopusta, ja lupas niin hyvät rahat siitä, et suostuin diiliin. Se soitteli jo aiemmin viikolla ja olis maksanut hyvin, jos olisin junalla lähteny käymään siel vaan tunnin ajalla. Mut juna-aikataulujen takia se ei onnistunut, en ois päässy enää takas himaan. Tänään siitä ei kuulunut ennen iltaa mitään ja tuomitsin tyypin kusettajaks (en sano ettenkö edelleen olisi epäileväinen). Joutu peruuttaa tän iltasen, mut ollaan alustavasti sovittu huomiselle yökeikka, mistä pitäs saada ihan hyvin massii. Epäilyttää tossa tyypissä mm. se, et miten sillä voi oikeesti olla varaa tohon (mut toisaalt viime viikonloppuna se jo todisti sen, et sillä ei oo pulaa pikkurahasta, tai ainakin se saa jostain tarpeen vaatiessa myös isompia summia käyttöönsä) ja sit just toi ikä asia... En todellakaan tykkää siitä, et keikka perutaan vasta illalla, jos kyseessä on ollut näin pitkä keikka, että oon perunu omia menojani sen takia, eikä mulla nyt ole ollut mitään viikonloppu suunnitelmia. Eli vielä ei ehkä ole ihan kaikkia kypsyyden tuomia käytöstapoja hallussa.

Ja tosiaan, tää tyyppi pyys mua treffeille viime tapaamisen jälkeen. Sanoin, et katellaan nyt eka miten toi viikonloppu menee. En mä oikeesti aio asiakkaita tapailla huvikseen vapaa-ajalla, mut saa mua treffeille viedä... Jos siitä maksaa. ;)

1 kommentti: