keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Paras keikka ikinä ja pahimman pelon toteutuminen samana päivänä...

Huonot uutiset ensin.

Olen pelännyt tän tapahtuvan niin kauan kun olen allalla ollut... Ja eilen se tapahtu. Kortsu rikkoutu asiakkaan kanssa. Pelottaa ja ahdistaa. Se oli viel semmone vähä outo ja antisosiaalinen tyyppi, sen kans oli vähä vaikee kommunikoida ja se vastas kauheen epämääräsen olosesti ku sit kyselin et ei kai sillä ole tauteja ja millon on käyny viimeks testeis yms.

Ja suuren ahdistuksen tähän lisää myös se, että R:n kanssa ei käytetä kondomia, ku mulla on pillerit. Joten nyt täytyy sille selittää, et mulla on ollu joku random kännisäätö kenen kaa on kortsu hajonnu ja sit vissii jonku aikaa käyttää kumia ja käydä testeissä yms yms. :( Äh.

Ja sit niihin hyviin uutisiin.

Eilen asiakas pyysi multa hierontaa. Oletin kyseessä olevan eroottinen hieronta, tyyliin käsihoito. No, juttelimme hieman lisää, hän sanoi et lihakset jumissa, haluais mun tulevan hänen hotelliin hieromaan häntä alasti, eikä mitään muuta. No, sit juteltiin vielä hieman lisää, ja hän meinas et haluaiskin mua hieroa, eikä mun välttämättä ees tarvis häntä hieroa. Kuulosti vähä liian hyvältä ollakseen totta, mut se olikin totta ja vielä parempaa! :D

Aika kyllä venähti tunnista reiluun kahteen tuntiin, mutta se ei pahemmin haitannut, kun siitä 1h 45min sain taivaallista kokovartalohierontaa... Ja mulle maksettiin siitä! Ihan uskomatonta. :D Sillä hetkellä olin tyytyväinen päätökseeni alottaa tää harrastus, noin hyvää hierontaa en oo ennen saanu, ja mulle vieläpä maksettiin siitä et olin siinä hierottavana. Noh, kyl mä lopuks sitten myös hieroin häntä 20min, vaikka hän sanoi ettei välttämättä tarvii. Mut mulla oli tosi mukavaa, tultiin hyvin juttuun ja toivon, et tavataan viel uudestaan. ;)

Ja sit viel muuta hassua. Olin lähössä siitä suoraan kaverille istuu iltaa, ja olin unohtanu mun nestepitoiset eväät kotiin (kello oli yli yhdeksän illalla), niin kysyin voisinko ostaa sen minibaarista jotain juotavaa, jos hän ei ite juo. :D Siinä sitten tapaamisen päätteeksi tehtiin bisneksiä toiseen suuntaan, kun ostin häneltä kolmellakympillä baarikaapin sisältöä. :D

Olen hyvä tekemään rahaa, mut vielä parempi tuhlaamaan sitä. ;)

******************************************************************************

Tulipas viel mieleen jotain. Tää kaveri jolle ehkä möläytin tai sitten en.. Se ei ole maininnut asiaa sanallakaan sen jälkeen. Tosin ei myöskään olla tavattu f-to-f sen jälkeen. Edelleen jännittää. Seuraavana päivänä oli järkyttävä morkkis, mut se on jo helptottanu. Jäljelle jäi vain jonkinasteinen pelko.

Ja sit siitä ärsyttävästä asiakkaasta, jota en jaksa. Se toisella visiitillään alko kyselemään yön perään. Heitin hintaa suht korkealle, koska en tosiaan tiedä miten jaksaisin sitä kokonaisen yön, kun tuntikin sen kanssa tuntuu ikuisuudelta. Mutta hassuinta oli se, että hän oli tosiaan kuvitellut voivansa viettää mun kanssa kokoyön lisäämällä vain 50e mun tuntitaksaan. :D ahahahhah Noh, kyl se heitti lopulta kokoajan lisää satasia pöytään, niin että lopulta oltiin jo aika hyvis numerois, mut sovittiin silti et palataa viel myöhemmin asiaan. Sillä hintaa tekisin yön ihan mielelläni jonkun kivan asiakkaan kanssa, mutten ehkä sen. Siihen viel + 500e ni johan kestäisin sen lätinöitä yhden yön.

3 kommenttia:

  1. Mikä kortsumerkki meni rikki? Tietäisi vältellä sit niitä.
    Huomasitko heti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni Durexin extra safe, sitä käytän yleensä. Ton saman asiakkaan kanssa kävi niin toistekin. :( Eli varmasti ainakin toisella kerralla oli toi Durex, mut ehkä suurinsyy on siis sen jynssäys ja mun liian vähäinen liukkari. Tauteja ei onneks ole tullut.

      Poista
  2. Ootko muuten posliini vai et ?

    VastaaPoista