lauantai 10. syyskuuta 2011

Varoitus lukijoille, ei täysjärkistä tekstiä.

Tää nyt tulee vähän sekavassa olotilassa, mutta mua ahdistaa kun en voi puhua ystävilleni tästä.

Meillä oli tänään tosi mukava ilta, mut mua vaan alko ahdistaa, kun haluaisin kertoa ja puhua, enkä voi tehdä sitä. En luota ihmisiin. Ja pelkään, että ihmiset hylkäis mut.

Ei tässä "ammatissa" oo mitään sen kummempaa, se on vaan niin kauheen suuri tabu. Ja kun siitä ei tiedä mitään, eikä sitä pahemmin ajattele (millaista se voi olla täällä Suomessa suomalaiselle tytölle), niin sitä myös helposti ajattelee suurena tabuna. Huoh.

Ja pelkään et ihmiset alkaa epäilee jotain. Mulle on tullu kysymyksiä monesti miksei mun ovessa lue mun sukunimeä, aina sama vastaus "en halua puhua siitä". Maistraattiin kävi suht helposti, kun sanoin pelkääväni turvallisuuteni puolesta, ja kun maistraarista tuli lappu ni huoltoyhtiö otti tosi nopeasti nimet pois. Ja maistraattiin ei tarvinnut edes pahemmin perustella, mulla oli jo valmiiks tarinat stalkkerista, mut ei tarvinnut semmosia ollenkaan. Onneksi.

Jos ollain hyvä idea, mitä sanoa, kun nimi on poistetu ovesta, ehdotuksia otetaan vastaan! :) pyrin välttämääm aiheesta puhumista, tai todeta "se on pitkä juttu"

I need a blak up plan, thanks :)


Toinen asia toisin on ystäväni, en halua alkaa heille jauhaa paskaa et mulla olis stalkkeri ja pelottaa niin paljon et piti nimi ottaa ovesta pois yms. salata osoitetiedot. Helpompi vaan sanoa, etten halua puhua asiasta. En tykkää valhdella ystävilleni.

*** HAPPENING JUST NOW ***

En ehtinyt edes julkaista tätä kun katon pariks tunniks tai ehkä vähän enemmäks. Läpällä avasin "huoraluurin", kun vitutti ettei päiväl pystyny heittää keikkaa ja ihan vaan myös uteliaisuuttani, et ketä soittais kahden jälkeen perjantaiyönä. No, tulihan sinne puhelu eikä ees ollu mikää läähätyspuhelu.

Sain hyvän asikkaan! Omistamansa baari oli menny kii ja pyys mut sinne tunnin outcall keikalle, epäilystä herätti se, ettei hän ollut täysin suomalainen. Noh, kumppani hereil, sille Enirosta tiedot tyypistä ja ravintolasta mihin oon menos, tarkastussoitot käyttöön ja matkalle. Vähän aikaa arvoin päätökseni kaa, mut hyvä päätös. Sain hyvin katettua vajeen viikonlopun budjetista, ja toivottavasti enemmänkin.

Saavuttuani paikalla odotti yllättävän komea ja nuori kundi, en kerro kansallisuutta, mutta rasisti kutsuisivat häntä ählämiksi (tai en ole ihan varma, koska en ite ole rasisti). Istuimme baarin takaosassa jutellen, hän tarjosi pari drinksua, enkä edes meinannut tajuta, että puolet ajasta oli melkein jo menny. Tartuin härkää sarvista, aloin utelemaan missä hän haluaisi sen tehdä yms. Kävin vessassa perussiisteytymisellä ja aloimme hommiin. Oli yllättävän mukaa. Aiemmissa "ählämi" kokemuksissa on ollu jotain vastenmielistä, olisko sitten haju tai joku muu, mutta ei hänen kanssaan. Lopulta kello soi tunnin merkiksi.

Välihuomautus:

En yleensä harrasta tämmöistä menetelmää, ainoastaan epäilyttvissä paikoissa, tavallaan mielestäni hyvin epäkohteliasta, että kello alkaa pirisemään ajan loppumisen merkiksi. Mutta, jos en ole kotonani ja minulla ei ole playlistiani mistä sitä kuunnella, täytyy se toki jostain tietää. Työtä tämä on kuitenkin. Mutta vaikka huomaisin ajan loppuneen, annan asiakkaalle mahdollisuuden hoitaa huippunsa kuntoon. Minusta se on vain reilua. Toki jos siinä näyttäisi vai kestävän ja kestävän, tekisin asialle stopin, pyytäisin lisää rahaa tai lähtisin.

Jatkuu tämäniltaisesta:

Olin vessassa laittanut toisen hälytyksen, joka soisi tunnin päästä siitä kun olen tullut vessasta. Mulla oli ollut mukavaa aikaa jutella hänen kanssaan, hän tarjosi lempijuomaani, olin hyvällä tuulella ja halusin että hän saa koko tuntisa pelehtimistä (vaikka noin yleisesti aika alkaa kun saavutaan asunnolle, ja loppuu kun lähdetään), olin reilulla päällä. Joten kellon soidessa kesken kaiken, sanoin ettei tarvitse huolehtia, joimme drinksuja ja juttelimme aluksi, voimme jatkaa vielä... Sekä toki tarjosin ensin aikaa ostaa minut vielä seuraavaksikin tunniksi. Hänellä ei ollu kuin 50e käteistä (tässä vaiheessa hän oli jo toki maksanut palkkioni), eikä onneksi edes yrittänyt alkaa kusettamaan että maksaisi myöhemmin mulle takaisin.

Vielä jonkin aikaa jatkoimme kuumaa seksiä. Lopulta röökiä ja lempijuomaani. Hän tilasi minulle taksin, ulos mennessämme toinen hälytykseni soi. Olin tyytyväinen, vaikka virallisesti olin siellä yli tunnin, seksi kesti vähemmän kun tunnin ja hänen herrasmiesmäine käytöksensä korvasi senkin. Hän soitti vielä uudestaan, että kai taksini tulee, ja lopulta saattoi minut taksille suudelmin. Minulla oli mukavaa. :)

....Ja kyllä, kaikki rahat oli mukanani vielä kotona. :D

Ps. Sex awas amazing ;)

1 kommentti: