lauantai 10. syyskuuta 2011

Ulkomaisista asiakkaista

Olen kuullut paljon varotuksia. Paljon.

Niistä varotetaan kovasti, ja tuskin syyttä. Mutta koska en ole rasisti, ja minulla on paljon kansainvälisiä ystäviä, en ole pitänyt sitä ehdottomana EInä ikinä. Toki varuillani olen enemmän. Mutta ihan yhtä hulluja me suomalaisetkin osataan olla. ;) Varuillaan saa olla kokoajan :/

Todella monella tytöllä näyttäis olevan asenne "vain suomalaisia asiakkaita", sama asenne on myös näillä ulkolaisilla huorilla jotka huonolla menestyksellä yrittävät sen kirjoittaa ilmoitukseensa.

Minulla on muutamia kokemuksia ulkomaalaisista, kaikki postiviisia. Parhaat yleensä on tietty bisnesmiehet länsimaalaisesta kulttuurista, jotka tilaavat sinut hotelliinsa. Mutta mulla on myös kokemusta näistä "ählämeistä" (yrh, mikä sana, anteeks et käytän sitä) ja nekin kaikki kokemukset on ollu hyviä. Viimesin paras. Ja on mulla myös kokemusta aasialaissyntyisistä, ne koen vähän hankaliks välillä kommunikaation suhteen, ja niille herkemmin näyttäis olevan ISO problema jos mulla on pari lävistystä ja tautointi (jonka mainitsen kyllä ilmoituksessa). Mutta on mul aasialaissyntyisitä myös ihan mukavaa, todellinen herrasmies, vei hienoo ravintolaan syömään, ja sen jälkeen now the bussiniees.

Jos on kiva tyyppi, ni mielellään viettää tapaan vaikkei 100% suomalainen, etenkin joihinkin rotuihin keskityimään puolueeelliaseti. Me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän sekasin, huolimatta siitä, että ollaanko suomalaisia vai ei.

Pahoitteluni, kello akaa olemaan jo jonkun verran. Paljon asioia päässä, mitä en nyt oikein osaa jäsentää. Toivottavasti palaan aiheeseen myöhemmin. :)

Nyt parin tunnin unet ja sit alkaa urakointi! Huomen toivottavasti vaan ihan toisellainen, ku tänään.

Kauniita unia/Hyvää huomenta! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti