perjantai 16. syyskuuta 2011

Melkein huoraamaton viikko

Viimesimmän postauksen jälkeen ei ole ollut kun kaksi asiakasta omista kiireistä johtuen.

Olen tosiaan saanut oikeita töitä, ja niissä tulen olemaan hyvin kiireinen seuraavat pari viikkoa, eli huoraaminen saa (valitettavasti) jäädä vähemmälle. Valitettavasti siksi, et kuun vika pitäis maksaa vuokra, johon mulla ei ole rahaa, toistaseks.

Eilen oli "pitkästä aikaa" taas asiakas kumppanini kanssa. Tosi nuori kundi, vain vuoden mua vanhempi, mut hyvässä duunissa, ni mikä sitä huoraa painaessa, enpä ainakaan soittele perään ja ole mustasukkainen. :D Hän oli käynyt luonani jo pari kertaa aiemmin, ihan kahden keskeisessä sessioissa, ja nyt tuli kokeilemaan ekaa kertaa millaista on olla kahden mimmin kaa. Näytti tykkäävän. :)

Tänään oon ollu sen verran kiireinen muiden duunejen kaa, et aiemmasta suunnitelmasta poiketen oli aikaa vaan yhdelle asiakkaalle. Onneks oli just hän. Tosi mukava tyyppi ja miellyttävä pano. Hieman erikoinen ja boheemi mies, tuli mielikuva, että hän oli suomalainen joka asuu vakituisesti ulkomailla. Kertoi aluksi olevansa täällä vain työmatkalla, ja paikanpäällä huomasin hänen suomensa olevan hieman ruosteessa, sekä hän sekotti puheeseensa myös englantia ja saksaa. Mut hyvä mieli jäi.

Tästä on hyvä alottaa viikonloppu, ei oo ihan niin kova rahapulakaan. Tänä(kään) viikonloppuna en edes suunnittele ottavani vastaan asiakkaita, on niin paljon muuta, ja oon kyllä ihan rentoutumisen (=juhlimisen) tarpeessakin. Saa nähdä miten ens viikolla onnistuu huoraaminen, kun on vasta kuuden aikaan himassa töistä joka päivä. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti