keskiviikko 9. toukokuuta 2012

I'm so sexy it hurts!

Mulla on päiviteltävää aiemmilta viikoilta, mutta keskityn niihin sit seuraavassa päivityksessä, nyt tästä päivästä. :)

Mulla on käynyt tänään 3 asiakasta, aurinko paistaa ja olen hyvällä tuulella. Äsken lähti viimeisin ja tämä biisi alkoi soimaan mulla päässä:



Tänään kävi 2 strap-on asiakasta joka on kyllä aikamoinen ennäys! Oon meinaan tätä ennen tarjonnut vaan kahdelle strap-on käsittelyä, eturauhasen hierontaa on kyllä tullu tehtyä vähän enemmän. Mut molemmat on ihan kivoja, ja siitä saa mukavasti extraa, etenkin kun vaadin ottamaan tarpeeks pitkän ajan ja en tee noita puolen tunnin ajoilla ollenkaan. Ainoo miinuspuoli tossa on se, kun joskus sieltä anaalista tulee jotain tavaraa ulos... Pakko myöntää, et tänään oksetti aika hyvin, kun jälkimmäiseltä levis tavaraa lakanoille ja kaikkialle asti eikä vaan kortsuun... Hyi.

Ja viimesin asiakas oli vanha mies, joka oli tunnin ajalla, ja pitkästä aikaa sain orgasmin asiakkaan kanssa. Mikä noissa vanhoissa miehissä oikeen on? :D

Tarkotus oli tänään olla kahdeksaan asti töissä ja hoitaa kotia samalla, mut tuolla on niin ihana ilma, et tekee mieli lähteä jonnekkin ulos. Ja olenhan jo tänään tienannut ihan hyvin, mut enemmänki toki vois aina tienata mielellään. ;)

2 kommenttia: