perjantai 4. marraskuuta 2011

Perjantain valitusvirsi

No nytte taas vois huolella valittaa. Tänään, jos saisin itse päättää, kaikki olis toisin.

Mä olin hetken lomilla, ja tällä viikolla vasta eilen ottanut ekan asiakkaan. Koko illan istuskelin sit  sen jälkee puhelimeen vastaamas ja parit oharit odotin... Lopulta olin nukahtanu sohvalle, ja herään keskellä yötä pillupuhelimeen. Mietin hetken, ja päätin vastata (olin juuri eilen kuullut et mulle on tullu häätöuhka päälle). Siel oli joku ulkolainen business mies yrittämäs tilaa mua hotelliinsa, mut kello oli vittu kolme aamuyöllä. Mä sit lopulta sanoin, et voisin ottaa sen vastaan täällä ja lupasin lähettää tekstaril osoitteen... Puhelun jälkeen alko ahdistaa vitusti, et miks mun pitäis herää kesken unieni myymään pillua? Alko ahdistaa vitusti, ja päätin sulkea puhelimen ja painua sänkyyn nukkumaan... Tosin kaikki ajatukset vainos mua niin pitkään, et sain unta varmaan vast niihin aikoihin, kun olisin päässyt nukkuu vaik olisinki ottanu sen asiakkaan vastaan. Mut tää ei oo Saksa, tää on Suomi, ja tääl kandeis ehk vähä ennakoida hutsujen tilaamisen suhteen, en usko et monikaan (suomalainen) lähtee kolmelta yöllä tulee.

Ja tänään heti 2 ekaa numeroa tallentunu puhelinluetteloo idiootteina, kolmas runkkas puhelun aikana (tosin onhan se jonkin tasoinen kohteliaisuus aina kun mun kuville runkataan?). Kuudes puhelu tänään tulos, mut mä haluan nyt polttaa mun aamuröökin, jos pääsisin tästä aamukänkkäränkästäni.

Noh, kolmen vartin päästä joko päivän eka asiakas tai päivän ekat oharit. Vois alkaa heräilee.

2 kommenttia:

  1. Moi! Tiedätkö, tää sun blogin lukeminen on rauhoittanut mua hirveästi kun joudun ite pakon edes tekee tätä samaa hommaa ettei luottotiedot mee. Ja kiinnosti toi kun kirjotit että sulla tullu häätöuhka päälle, niin johtuuko se siitä et miehet ramppaa rappukäytävässä?

    VastaaPoista
  2. Moi! Kiva kuulla, että on rauhottanu. :) Itekkin alotin ns. pakon edessä samasta syystä, mutta lopulta ne luottotiedot meni.

    Häätöuhka oli päällä vuokrarästien takia, mutta sain sen homman ainakin toistaseks hoidettua niin, ettei pitäs nyt enää pelkää häätöä.

    Naapurit ei oo taineet onneks huomata mitään, en ainakaan ole semmosta ollut aistivinani ja valituksia ei ole tullut. :)

    VastaaPoista