tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kesätauko

Olin tuossa 1,5kk tauolla, ja siksi en ole päivittäny blogia pitkään aikaan. Olen tässä pikkuhiljaa "palannut sorvin ääreen", ja päätin aktivoitua myös tänne kirjoittamaan, sen kunniaksi, että sadan asiakkaan rajapyykki meni rikki.

Kyseessä siis ainoastaan ne asiakkaat, joiden käynnit olen kirjannut ylös, eli asiakkaat 27.12.2011 jälkeen. Kaikkia käyntejä en ole kirjottanut ylös, ainoastaan asiakkaat, joten en osaa arvioida kuinka monta asiakaskäyntiä on tänä vuonna oikeasti ollut.

Jostai syystä minulla on erikoinen tavoite. Haluan saada täyteen 500 kirjattua asiakasta. 1/5 siis jo löytyy. Tossa aiemmin kirjoitin, että haluan saada enemmän asiakkaita, kun minulla on facebook kavereita.

"Siitä se ajatus sitten lähti."

Kerron varmasti, kun 2/5 tulee täyteen. Sitä odotellessa, siihen pyrkiessä...

Huoraamisiin! ;)

6 kommenttia:

  1. Eli asiakasrintamalla 100 kpl noin puolessa vuodessa? Tällä vauhdilla se 500 menee rikki 2,5 vuodessa? Mutta entäpä jos siinä ajassa sinun FB kavereidenkin lukumäärä nousee, vaikkapa tuhanteen? ;)

    VastaaPoista
  2. No sit täytys vaan kasvattaa tavotetta sitä mukaa. ;D Mut epäilen vahvasti sen kasvavan niin paljon, puolessa vuodessa lisää kavereita on tullut ehkä 20, tällä vauhdilla siis niitä olisi sitten 600, joka tarkottaisi sitä, että mulla menisi 3 vuotta tavoitteeseen pääsyyn. Mutta yritän kyllä selvitä alle kolmessa vuodessa! ;)

    VastaaPoista
  3. Mä en tiiä,mut mä tykkään sun blogista tosi paljon ! :) Kiva kun kirjotit taas.

    VastaaPoista
  4. On nii kiva lukea jonku toisenki kokemuksia tältä alalta :) Pidähän tyttö lippu korkeella! :)

    VastaaPoista