torstai 26. tammikuuta 2012

Motivaatio? Onko se jotain syötävää?

Eli motivaatio vähän hukassa. Tänä vuonna vissiin yhtenä tai kahtena päivänä hommaillu. Ei pelkästään motivaationpuutteen takia, vaan ihan muidenkin siviilijuttujen taki ei vaan ole ehtinyt/pystynyt. Ja nyt alkaa olee kiire saada tän kuun vuokrarahat kokoon.

Tänään kävi yks vanha asiakas, ihan kiva ja helppo poka. Halus tulla jo 20 minuutin sisään ja sanoin et mun pitäs käydä suihkus, hän sanoi et voitais mennä yhdessä, ja mikäs siinä. Oonhan aiemminkin käyny suihkussa pokien kaa, ja se on ihan kivaakin, mut tää oli eka kerta mun omassa suihkussa asiakkaan kanssa, ja se ei tuntunut oikein kivalta. Mun suihku on mun pyhättö, jossa rentoudun ja pakenen pahaa maailmaa. Vähän sama, kun en päästä asiakkaita makuuhuoneeseeni omaan sänkyyni panemaan, se on varattu vaan mulle ja mun siviiliseksille.

Olis tullut toinenkin asiakas tänään, mut ite mokasin sen. Menin suihkuun lillumaan, ja jämähdin sinne miettimään elämääni ja sen suuntaa. En saanut enää itseäni liikkeelle, ei huvittanut tavata pokaa, ja päädyin olemaan suihkussa kaksi tuntia.

Noh, huomenna päivä uusi. Toivottavasti parempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti